Dobra organizacja – co tak naprawdę oznacza? Jak dobrze zorganizować swój czas?

Przecież wystarczy się dobrze zorganizować i wszystko będzie możliwe! Nie ważne, że samodzielna mama trójki dzieci ma zdecydowanie inny plan dnia niż studentka na utrzymaniu rodziców czy kobieta, która pracuje na etat. Dobra organizacja ma być kluczem do sukcesu. I może być – wszystko jednak zależy od tego, co mamy na myśli, mówić o dobrej organizacji.

5 sprawdzonych sposobów na ułatwienie sobie życia (i 3 na utrudnienie, gdy ma to sens)

Tylko ciężka praca ma sens, czy może lepiej żyć totalnie bez wysiłku? Zastanawiamy się nad tym, choć życie nie jest zero-jedynkowe. Wpadamy w kolejne skrajności, zamiast zadbać …

Planowanie kwartału – jak to zrobić i dlaczego warto planować w perspektywie trzymiesięcznej?

Pod koniec roku siadasz z czystą kartką i zapisujesz swoje wielkie postanowienia na kolejny rok. Na początku realizowanie ich jakoś Ci idzie, ale potem plan się rozjeżdża, …